™ = Stevie Z = ™
~♥ A long journey, begins with a single step ♥~

LiverFool 4 - 4 Arsenal...D*mn,what a game !!!


Andrei Arshavin-4 Goals

Salam..

Hari ni post aku berkenaan dgn game bola sepak EPL semalam.Mlm semalam aku x tido coz nk tgk game diantara 2 club yg aku benci iaitu LiverFool & Arsenal (dua2 musuh Man Utd).Aku tngu smpi 3 pg.Pada kul 3 pg 2,hnya aku dan adik aku yg tercegat kt TV ruang tamu umah .Aku tunggu game 2 dari kul 11 mlm semalam.Sementara kul 3 pg,aku g chck e-mail,main YM ,main DoTA jup,install Office 07.Sbb 2 la aku rasa kejup je masa berlalu.Dlm kul 2.40pg , aku dgr TV kt ruang tamu ,dh dipasang.Aku agak itu mesti adik aku..Memang betul apa yg aku kata.he2..LiverFool 2 kelab kesayangan dia.Tp bg aku,LiverFool 2 kelab yg paling aku benci.Dia nk tgk livpol mng,tp aku nk tgk liverpol kalah, coz beza mata liverfool ngan Man Utd x bnyk beza, & Man Utd kurang satu game..

Masa yg dinantikn sudah tiba.Liverfool mulakan game dgn aggresive coz liverpol yg bnyk attack dlm 30 minit pertama.X lama kemudian adik aku tergamam dan aku yg kecoh coz andrei arshavin score dlm minit 36.Aku menjerit bagai nk 'rak'.Coz aku pn x sangka Arsenal boleh score kt Ansfield(home LiverFool).Lagi satu apa yg aku nampak team liverfool yg bnyk attack tp Arsenal attack skali terus score.Adik aku terdiam smpi half time .Masa tunggu second half 2,aku apa lg.Kutuk abis2 r team favourite dia .Aku kata torres tempang r,liverfool beli yahudi mabuk r (Yossi Benayoun),mcm2 lg aku kutuk.Smpi adik aku frust je ngan aku.Haha2..Aku berjaya wat dia tension ngan liverfool 2..Separuh masa pertama Arsenal 1 - 0 Liverpool


Benayoun -Yahudi mabuk

After 15 minutes ,game second half pun start.Mcm biasa liverpol start dgn garang apabila depa sedar yg depa 2 ketinggalan satu gol dgn Arsenal.X lama lps 2,aku pulak terdiam coz EL' Nino (Fernando Torres) score,minit 49 .Aku pulak terpaksa menelan apa yg aku kutuk dia sblm second half start .Bkn ngan 2 je, x lama lps 2 liverFool score lg ,and guess what Yossi Benayoun score plak pada ,minit 56.Yg aku kutuk yahudi mabuk 2.Haha2.Aku pn apa lg tutup muka aku ngan bantal la.X nk dgr adik aku kutuk aku lak..Hish,x guna tul,sume yg aku kutuk,depa lak yg score.Frust2 gila...Adik aku pn apa lg m'nyanyi dia 'Comeback King' is back,'Comeback King' is back.Panaz jew telinga aku dgr..huhu2,sapa suro aku kutuk2 kn.Pdn muka aku..he2..

And then,game m'jadi tmbh rancak apabila liverfool & Arsenal main counter attack.Mata aku ngan adik aku x kelip pun tgk game 2.Memang mendebarkn..Tiba2,kesilapan pemain liverfool membawa padah apabila Andrei Arshavin sekali lg melepaskn rembatan kaki kanan yg cantik dr luar kotak penalti,minit 67..Aku pun menjerit r..GOALLLL!!!.How about that?!,aku tnya adik aku.Sekali lg,dia terdiam..Kegembiraan aku b'tambah lg apabila selang 3 minit, Arshavin skali lg membuat jaringan-m'lengkapkn hatriknya..Hahaha..He's the hot stuff aku kutuk adik aku lg..Adik aku masa 2 mmg mcm patung dh,diam saja..Aku mmg gembira abis r,skrg Arsenal mendahului 3-2..Masa aku x abis lg meraikn goal ke-3 Arshavin 2,Torres skali lg 'spoil'kn celebration aku..Bodoh nye torres.Dia goal tanduk,pada minit 72..


F.Torres - El' Nino

Setelah jaringan terikat 3-3,perlawanan mmg open abis.Liverfool & Arsenal asik attack saja.Sampai r minit 90 (last minit nie).Hasil gerakan counter attack arsenal,dari sepakan sudut liverfool ,Walcoot membawa bola dgn pantas,kemudian dia pass kt Arshavin.Apa lg,Arshavin melepaskn rembatan kaki kiri dan GOALLLL!!!!!...Aku menjerit skali lg..Hahaha..Tapi x smpi 2 minit ,liverfool plak score.Yahudi mabuk plak 2 yg score.Mmg x r..4-4..Harapan aku nk tgk liverfool kalah x kesampaian apabila,Arsenal hnya mampu seri kt Ansfield.Tp x pe,aku ttp gembira,coz liverfool skrg ni kurang 6 mata.(Man Utd kurang dua game)..Hahaha.And hari nie Man Utd lwn Porstmouth kt Old Trafford (home Man. Utd).So,mai la ramai2 tgk kul 3pg sok erk,aku pn dah penat menulis.Aku letak video highlight game semalam..So,korang layan jer r erk..See ya !!! (^_^)

Full Result

Liverpool 4-4 Arsenal

Arshavin 36’
Torres 49’
Benayoun 56’
Arshavin 67’
Arshavin 70’
Torres 72’
Arshavin 90’
Benayoun 90’


Liverpool vs Arsenal


FanZone


Lebih kurang mcm ni r,gelagat aku ngan adik aku semalam..haha3


_________________________________________________________________________________________________________________________________________

p/s: Walaupun aku benci liverpool,aku ttp respect ngan semangat Liverpool.Walau team liverpool ketinggalan dlm jaringan goal ,semangat depa utk bermain ttp x luntur.Aku saja tulis liverpool jd liverfool,coz aku benci team nie.Haha2.Sori r ,kalu ayat berterabur sikit.X cukup tido ,tgk game smlm..=)


0 Respons:

About Me

My photo
Just living in a small world !!! Simple guy with a simple way of thinking !!! Simple way of thinking with a various of meaning !!!

Time and Date

Counts

free html visitor counters

Shout Loud