™ = Stevie Z = ™
~♥ A long journey, begins with a single step ♥~

10 Sifat Kaum Hawa yang Perlu Diketahui !!!




Salam,

Rasanye sudah lama aku x m'update blog ini.Alang2 sudah dpt MC ,badan aku pn dh rasa sihat,baik aku post apa2 bnda yg berfaedah,ye x.Aku pn sbnrnya sudah kekeringan idea untk b'blogging nie.Tp utk korang,aku t'paksa la m'cungkil meterial2 dr PC ni.Post aku kali ni berkenaan dgn sifat2 wanita yg perlu diketahui oleh setiap kaum lelaki.Semuanya ada 30,tp aku anta part by part la erk.Bnyk sgt 30 skali baca,boleh juling mata nanti.hak3..Aku pn kurang pasti kesahihan sifat2 ni,mngkn x de pd semua pempuan ,mungkin ada pd kebnykn perempuan la kot.Allahu-Alam..Tp aku nk nasihat kn kt korang,jika korang dh ber'punya' jagalah diri masing2 dr berbuatan maksiat dan pimpinlah pasangan korang ke jalan yg diredhai Allah. Kalu boleh,biarlah hubungan korang diikat dgn perkahwinan.Insya-Allah.Isayman,aku dh jd mcm penceramh la plak.Sowy2..Aku pn malas nk m'bebel pnjng korang baca je la sifat2 nie :-
________________________________________________________________________________________
  1. Apabila seseorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskn airmata, itu bererti dia sedang menangis di dalam hatinya.
  2. Apabila dia tidak menghiraukan kamu setelah kamu menyakiti hatinya,lebih baik kamu beri dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum kamu meminta maaf.
  3. Wanita sukar untuk mencari sesuatu yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (kerana itu ramai wanita yang patah hati bila hubungannya putus di tengah jalan).
  4. Jika sorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang bersama lelaki lain.
  5. Apabila lelaki yang dia cintai merenung tajam ke dalam matanya,dia akan cair seperti coklat!! (Aku rasa lelaki pn sama je)
  6. Wanita memang menyukai pujian tetapi selalu tidak tahu cara menerima pujian.(Ni aku setuju,hak3..)
  7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang menyukai kamu tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar dgnya kerana ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia telah membuat keputusan, dia akan melakukan apa saja.
  8. Jika seorang gadis sedang menjauhkan diri darimu setelah kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Jika kamu masih ingin menganggap dia seorang kawan, cubalah tegur dia secara perlahan-lahan.
  9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka
  10. Jangan sesekali beritahu kepada perempuan tentang apa yang membuat mereka langsung tak berguna.(Aku bg tau rilek je,pempuan x marah pun)
6 Respons:

no 4 tu mmg xle blah dowh..
kasi hot kot..hehehe


Salam,
Apa yg kasi HoTz nye Naqi??
Hak3..
=D


bukan main ko ye...heheh..aku setuju gak arr sket2


Salam,
Yea !!!aku ad orng yg setuju ngan sifat2 nie..
X pe,Insya-Allah nanti aku anta lg part 2 nye..
Hak3...


cube buat 10 sifat kaum adam lakk..(*_*)"


Salam..
Insya-Allah akan diusahkan wahai cik mek Mizah..
o_o


About Me

My photo
Just living in a small world !!! Simple guy with a simple way of thinking !!! Simple way of thinking with a various of meaning !!!

Time and Date

Counts

free html visitor counters

Shout Loud