™ = Stevie Z = ™
~♥ A long journey, begins with a single step ♥~

Dulu Lawan sekarang Kawan !!!

Tag : ,

Salam,


Hari ini merupakan satu kejutan bg aku dan juga dunia bola sepak apabila bekas penyerang LiverFool , Micheal Owen telah join kelab kesayangan aku Man Utd dgn Kontrak 2 tahun.Semalam aku ada dgr yg Owen ni wat medical chek-up tuk join Man Utd,tp aku rasa x mngkn r Man Utd nk amik Owen ni coz umur dia pn dh mencecah 29 thn dan sblm ni pn ada rumour yg m'gatakn Man Utd x nk beli pemain yg b'umur 26 thn dan keatas.Tambahan lg,aku baca berita semalam wakil Man Utd m'gatakn yg perpindahan Owen ke Man Ytd ni hnyalah spekulasi je.So ,aku pn rilek je r..Aku pn rilek punya rilek punya rilek,aku bgn2 je pagi td adik aku kata Owen dh masuk Man Utd.Aku pn apa lg,t'kejut beruk gak mula2 (agak kecewa sbnrnya).Lps,gosok gigi semua aku terus buka tenet nk memastikn kesahihan cite adik aku 2.Rupa2nya ,dia mmg x tipu aku yg Owen ni mmg dh join Man Utd,tp dgn free transfer.So ,aku pun redha je la.



So,smpi tghari td aku baca blog2 bola sepak yg memberi pendapat ttng perpindahan Owen ke Man Utd.Tp biasa r,ada komen positif N ada juga komen negatif.Bg aku,Man Utd wat keputusan yg agak bijak coz Man Utd dpt Owen dgn free so,masalah kekurang penyerang dh selesai N duit hasil perpindahan Ronaldo yg sebnyk 80 juta Pound 2,bole d'gunakn tuk beli pemain star yg lain.Walaupun ,aku agak kecewa yg Man Utd x dpt beli penyerang Lyon,Karim Benzema (Real Madrid potong line) yg join Real Madrid dgn yuran perpindahan sbnyk 35 juta Pound,aku ttp Optimistik dgn peluang Man Utd utk merangakul piala EPL utk thn ke-4 berturut2..Hak3 =D.Aku yakin Micheal Owen dpt membantu kelab kesayangan aku ni tuk mng g thn dpn.Aku baca dia punya profil pd thn lepas,walaupun dia menghadapi masalah kecederaan dgn kelab Newcastle Utd dia tetap dpt menjaringkn sbnyk 10 gol.So,not bad bg aku.Dia pun bkn dpt main selalu tp tetap gak dpt bnyk gol.So,kpd kelab2 lain 2 jgn ingat korang boleh mng EPL thn dpn erk..Ngeh3 .Kat sini aku sertakn profil Micheal Owen,pndai2 la korang baca erk..

Profil Pemain



Nama : Michael James Owen
D.O.B : 14 Disember 1979 (1979-12-14) (umur 29)
Tempat Lahir : Chester,England
Tinggi : 1.73 cm (5' 8)
Posisi : Penyerang

Kelab Terdahulu :
1996-2004 Liverpool (Musuh Ketat)
2004-2005 Real Madrid
2005-2009 Newcastle United
2009-?? Manchester United




Video Micheal Owen



___________________________________________________________________________________________
p/s : Pdn muka adik aku,skrg ni dia t'paksa sokong Man Utd.Dulu dia sokong Liverpool pn sebab Owen la..Kuang3 =D


2 Respons:

jgn selalu injured n jadi bench sudah lah...menyemak je..hahaha...baru je mggu lpas kena sembur dgn sam allardyce yang kutuk owen kata belum tentu dia leh men 30 minit...komen cikit zaim...


Salam,

Aku x riso psl 2 coz apa yg aku dgr skrg ni ,Owen tgh m'jalani physiotraphy kt Man Utd utk bg dia lbh fit utk b'main pd musim depan..So,marilah sama2 kita lihat erk..
=)



Shout Loud