™ = Stevie Z = ™
~♥ A long journey, begins with a single step ♥~

Are they REAL?? Really...

Tag : ,


Salam,

Dalam cuti aku yg panjang nie,aku bnyk gak la menonton tv yg jarang aku tonton.So,dalam bnyk2 rancangan yg aku tgk,aku cuma tertarik kt satu rancangan di saluran discovery channel (Astro 551).Nama rancangan dia lost tapes.Citer dia berkenaan dengan makhluk2 aneh yg penah didengari pada suatu ketika dahulu.Aku pn x pasti r dengan kesahihan cite2 dlm rancangan 2,Allahu-Alam..Mungkin cerita diantara mereka hanyalah mitos warga tempatan,ada juga diantara mereka mungkin adalah cerita rekaan,dan x mustahil juga ada cerita dlm rancangan 2 adalah benar.So ,kesahihan cerita2 dlm rancangan lost tapes 2 terletak padabudi bicara sendiri.

Tapi kalau aku pikir2kn balik,mungkin ada diantara cerita2 dlm rancangan tu ada kebenarannya.Yelah..korang cuba lah pikirkn sendiri.Dunia kita nie mmg teramatlah luas,so ada kemungkinan disana terdapat tempat2 di dunia nie ,manusia belum terokai lagi. Misalnya hutan.Aku pn baru tau dlm rancangan discovery,yg terdapat satu hutan nie (nama hutantu Belize) mmg x terdapat seorang penghuni pun kt situ.Coz tumbuh2han kt situ teramatlah padat.Yg terdapat di dlm hutan tersebut hanyalah haiwan2 buas sepeti harimau,ular,buaya,dan mcm2 lg la yg dia tunjuk.So ,bayangknla x mustahil juga kalu haiwan2 pelik nie ada kt situ kn..Misalnye yg korang biasa dengar Bigfoot.Ada bukti2 sahih dlm rancangan lost tapes tu menunjukn bahawa kewujudan bigfoot adalah benar.Terpulanglah kt kita nk percaya ataupn tidak..

Lagi satu aku nk bg tau kt korang.Laut kita juga penuh dgn haiwan2 pelik.Menurut cerita2 lagenda,Giant Squid sebenarnya mmg wujud di dunia ni.Kita jarang dlm melihat dia coz giant squid nie biasa nye hidup didasar laut.Buat pengetahuan korang jugak,manusia sebenarnya hnya menerokai 1/10 dari keluasan lautan kt dunia nie.Manusia tidak dpt menerokai lautan dlm coz tekanan kt situ teramatlah tinggi,dan mustahil untuk manusia yg normal tuk sampai ke situ.Tapi dia x mustahil tuk haiwan2 yg pelik nie kn.So,manusia hnya dpt melihat binatang2 laut yg pelik ni bila bangkai depa terapung kt laut dan dibawa arus ke tepi pantai.Dr situlah timbulnye pendapat bahawa hidupan di dasar laut mmg misteri utk kita semua.He2..

Aku pn x pasti ,korang penah dgr x nama binatang seperti chupacabra,moth-man,megaconda.Sebenarnya bnyk lagi binatang2 aneh yg boleh aku sebutkn.Tapi aku tertarik dgn binatang moth-man nie.Aku penah dgr cerita dr member aku yg moth-man mmg wujud kt dunia kita.Kalau korag check kt youtube mesti jumpa nye video2 dia.Dia boleh dikatakn famous gk la.Member aku kata,bila org nmpk moth-man ni kt sesuatu tempat.Tempat 2 bakal menerima bencana yg dasyat.Ada dakwaan yg aku dgr.Moth-man penah muncul kt WTC beberapa hari sebelum dia diletupkn dgn pesawat pada 11 september
(rancangan Yahudi).Ada juga dakwaan yg ada orng ternampak kelibat moth-man nie kt satu jambatan (Silver Bridge) dan beberapa hari lepas tu ,Silver Bridge pn runtuh..

So,aku pn x pasti la kebenaran cerita2 nie Allahu-Alam.Aku nk korang pikir la sendiri...Hahaha.Aku pn dh letih menulis nie.Aku pn dh sertakn gambar2 makhluk misteri nie.Kalu diikutkn bnyk lagi.Ini cuma sebahagian jer..Kesahihanya masih lagi dipertikaikn...Hehe ^_^


Makhluk-makhluk misteri


Bigfoot


Swamp Monster



Chupacabra


Mothman


Giant Squid

_________________________________________________________________________________________________

p/s :Sory la kalu ada salah ejaan ,aku main tulis je nie.Malas lak nk check ejaan..Hahaha..Sowy bnyk2 (^_^)v

5 Respons:

wahahha....kan best kalau ader astro kat bilik aku nie...ahahaha...smmlm baru aku tgk pasal ikan paus....huhu


cam mnarek je cite ko tgk tu zaim....

ble weh cite tu showing??

nk gk layan weyh...


Salam,

hmmmm...

X silap aku r.Dia ari selasa kul 9mlm..Ko cuba la check

Tp yg dia tunjukkn 2 cuma lakonan semula je..

X nmpk real pun..

hahahaha =D


eii.



aku xrase bigfut tuh wujud pon.
die macam hantu je.


Salam..
Dlm gmbr 2 hnya perhiasan jer..Hahaha

Ko x caya erk yg bigfoot 2 wujud..
Tp aku caya, coz ayah aku bg tau yg dia penah nmpk sendiri yg bigfoot 2 ada..

Coz masa dia kecik dulu,dia penah m'daki bukit Larut kt Taiping ,masa tgh m'daki 2,dia n member2 dia mmg nmpk sendiri bigfoot.Ayah aku kata yg bigfoot 2 tingi dia lbh kurang 8 kaki..Allahu-Alam


About Me

My photo
Just living in a small world !!! Simple guy with a simple way of thinking !!! Simple way of thinking with a various of meaning !!!

Time and Date

Counts

free html visitor counters

Shout Loud